En bra gratis blogg
Lista bloggar Om Bloggis
Skapa konto Logga in

Mitt MÅL!!/kampen for beach 2007

55 kg 1:a juni

fan det började i fredags, efter träningen hade jag förbrännt strax över 700 kalorier o belönade mig me choklad. sen på lördagen åt jag bröd o då ballda ALLT ut, jag kune inte ta bara 2 mackor utan tog typ 5 sen va dagen "förstörd" så jag fortsatte äta bröd o smör på söndagen. men samtidigt så tränade jag oxå såå jävla hårt för att jag hade så dåligt samvete.

så i helgen förbrännde jag sammanlagt ca 1400 kalorier på träning. sen i måndags åt jag bröd me smör igen på morgonen, sen köpte jag naturgodis. naturgodis i går (tisdag)oxå, naturgodis i dag 2 ggr. det e inye stoooora mängder eftersom att d e ganska dyrt men ändå, fan va ja hatar mig själv. sen det där med brödet. jag måste fan sluta. faaaan vad jag är arg jag hatar mig själv. det ända som känns bra är att jag tränar som fan varje dag. men faaan asssså att jag inte kunde motstå bröd o påläggen.

Skrivet av mmee, 2007-03-14

Visa hela (0 kommentarer)

frukost : havregrynsgröt

mellanmål: äpple

lunch: morots,gurksallad, 1 skinkskiva, en vegoplätt

mellanmål: banan

träning: löpband 50 minuter, rodd 10 minuter= 500 kalorier+gym 20 min

middag: sallad+köttbulllar

utöver detta: lite popcorn,naturgodis,yoghurt,choklad

jag har inte så dåligt samvete eftersom att jag tränat så mkt idag o hela veckan o jag har motstått o äta en massa skit i veckan, så ja bestämde mig för o ta detta:)

Skrivet av mmee, 2007-03-09

Visa hela (0 kommentarer)

frukost: havregrynsgröt

lunch: 3/4 dl kikärtor,1 msk ekologisk kimchi, 10skivor gurka

mellanål: äpple

middag: en näve isbergssallad, 4 bönor, ca 3 dl kycklinggryta m. bambu( nästan ingen sås)


ingen träning idag....damsög o städade hela huset.

Skrivet av mmee, 2007-03-08

Visa hela (0 kommentarer)

frukost: havregrynsgröt

lunch: 1 dl kikärtor+en halv minitomat

mellanmål: äpple

träning: löpband 35 min, abs 30 min, y 1 timme

middag: 2 risplättar(var tvungen) en sked kikärtor+lite kinakål

tydligen så tycker mina föräldrar att jag tränar för mkt o äter för lite, men dom ska INTE få hindra mig...orkar inte skriva allt om tjafset

Skrivet av mmee, 2007-03-07

Visa hela (0 kommentarer)

sen frukost: havregrynsgröt

lunch: äpple

mellanmål: apelsin

1 timmes boxersize

1 banan efter träning

middag: 1 näve sallad, 1/2 advokado,en liten strömmingfilé, 10 tuggor leverbitar

Skrivet av mmee, 2007-03-06

Visa hela (0 kommentarer)

frukost: havregrynsgröt

mellanmål: persika

träning: löpband+rodd i 45 minuter

eftertäning(lunch): en morot+ liten apelsin

middag: brockoli o auberginewook m en liten torskfilé

Skrivet av mmee, 2007-03-05

Visa hela (0 kommentarer)

åta bröd o skit i går så det får bli en skiiit söndag

förutom att jag tränade

Skrivet av mmee, 2007-03-05

Visa hela (0 kommentarer)

jag har bestämt mig för en sak nu som kommer underlätta allt

eftersom att jag håller en sån sträng diet utan bröd o kolhydrater o socker o fett...så måste jag kunna få unna mig ngt EN dag i veckan för att jag ska kunna fortsätta.

jag har läst att man måste unna sig i bland för om man FÖRBJUDER allt så kommer det bara locka mer o sluta med hetsätning eller ngt dylikt.

och jag vet oxå själv att om jag förbjuder allt så hiimla strängt så kommer jag inte kunna klara det och jag vet att jag inte kommer kunna leva så hela livet för jag vill ju kunna njuta ibland oxå.

och man kan ju inte leva sååå trikt heller, tänk sedan när jag flyttar o träffar nya männiksor osv så kan jag ju inte bara sitta o räkna kalorier o bara äta salladsblad då kommer ju folk tycka jag e pain i längden o det blir ju bara jobbigt för mig själv.

ris,pasa och potatis, o bröd(vitt) för det mesta kommaer jag nog aldrig börja äta igen som jag gjorde för ett år sen innan ja började...

Skrivet av mmee, 2007-03-03

Visa hela (0 kommentarer)